מהי שיחת ועידה?

שיחת ועידה קולית

שיחות ועידה קוליות הן תחליף יעיל וחסכוני לפגישות פנים אל פנים עם קולגות, לקוחות ועובדים ברחבי העולם. שיחות הועידה שמספקת ועידן מתבצעות באמצעות הטכנולוגיה המובילה בעולם ובגיבוי של מערך תפעול ותמיכה הפועל 24/7 ומבטיח את איכות שיחת הועידה.
חדרי שיחות הועידה זמינים בכל זמן ומכל מקום וכל שתצטרכו על מנת לקיים שיחת ועידה הוא מכשיר טלפון נייח או נייד


60 שניות על שיחות ועידה טלפוניות לעסקים
 
 

כלים לניהול שיחת ועידה

בועידן שמים דגש על התאמת השירות לצרכי לקוחותינו. לשם כך אנו מעמידים לרשותכם כלים שונים המאפשרים לכם לנהל שיחת ועידה בצורה המתאימה והנוחה לכם ביותר.


כלים לשיחת ועידה:


שירות קו בלעדי קבוע המאפשר שימוש בשירות שיחת ועידה באופן עצמאי וללא תיאום מראש באמצעות קוד סודי ייחודי


שיחת ועידה מכל מקום ובכל זמן באמצעות מספרי גישה בישראל ובעולם ואף באמצעות שירות שיחה יזומה


שירות ותמיכה 24/7 לכל הקשור בשיחת הועידה, על ידי צוות מקצועי דובר עברית ואנגלית


כמות משתתפים בלתי מוגבלת - ניתן להזמין עד מאות משתתפים לשיחת ועידה


מספר בלתי מוגבל של חדרי שיחות ועידה לכל ארגון המאפשר הקצאת חדרי ועידות לבעלי תפקידים ומחלקות שונות


התאמה אישית של הגדרת חדר שיחת ועידה כגון התרעות על כניסה ויציאת משתתפים ושפת ההכרזות


אבטחת שיחת הועידה באמצעות הגדרת קוד ייחודי למנחה שיחת הועידה. הקוד מאפשר פתיחת שיחת ועידה רק עם כניסת המנחה, נעילת שיחת ועידה למניעת כניסה של משתתפים נוספים, עריכת מפקד משתתפים בשיחת ועידה ועוד


ממשק ניהול אינטרנטי המאפשר למנהל שיחת ועידה לצפות במשתתפי שיחת ועידה בזמן אמת


חיבור יזום של משתתפי שיחת הועידה על ידי טלפני ועידן לפי רשימת מספרי טלפון המסופקת על-ידי הלקוח ומעקב ניטור צמוד באופן שמאפשר התחברות רק למופיעים ברשימה.

דרכי התחברות

תוכלו להתחבר לשיחת הועידה באחת משלוש הדרכים הבאות, או על ידי שילוב ביניהן:

"פגוש אותי ישיר"- בדרך התחברות זו יקבלו משתתפי שיחת הועידה מספר טלפון מקומי בישראל (03). במועד שנקבע לשיחת הועידה, יחייגו המשתתפים למספר הטלפון שקיבלו ובהתאם לסוג הועידה יתבקשו להקיש את קוד הכניסה או שינותבו ישירות לחדר הועידות הוירטואלי. בשיטה זו, נושא כל משתתף בעלות התעבורה שלו ומזמין שיחת הועידה משלם עבור השירות בלבד.

"פגוש אותי - 800 1"- משתתפי שיחת הועידה יתחברו אליה באמצעות מספרי 1800 שיאפשרו להם חיוג חינם מישראל ומוקדי עסקים בעולם. מזמין שיחת הועידה נושא בעלות התעבורה של המשתתפים ומאפשר להם חיוג חינם לשיחת הועידה.

"שיחה יזומה"- בדרך התחברות זו יקושרו המשתתפים לשיחת הועידה על פי רשימת מוזמנים שתעבירו אלינו. הרשימה תכלול את שמות המשתתפים המיועדים ומספרי הטלפון בהם יהיו זמינים במועד שיחת הועידה. בשעה שנקבעה יקושרו המשתתפים על-ידי טלפני ועידן ויחוברו לשיחת הועידה. דרך זו תתאים לקישור משתתפים בכירים או חשובים במיוחד, או כאלה שאין באפשרותם להתחבר לשיחת ועידה בצורה אחרת.
כאמור, תוכלו לשלב בין דרכי ההתחברות השונות בהתאם לצרכיכם ולקבוע למי מהמשתתפים לספק מספר רגיל, למי מהם לספק מספרי 1800 ואת מי לחבר לשיחת ועידה באמצעות "שיחה יזומה".

טיפים לשיחת ועידה מוצלחת

תמיכה במהלך שיחת ועידה
במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי במהלך שיחת הועידה, אנא הקישו *0 (כוכבית ואז אפס) לקבלת מענה מיידי מנציג שירות ולמציאת פתרון

הקשת הקוד הסודי לכניסה לשיחת הועידה
במידה ואתם משתמשים בדיבורית של מכשיר טלפון סלולרי או ברמקול של מכשיר טלפון נייח, מומלץ להרים את השפופרת לפני הקשת הקוד הסודי להבטחת זיהוי נכון על-ידי המערכת.
 
השתדלו להתרחק מסביבה רועשת
• להשגת איכות אופטימאלית, מומלץ להתקשר לועידה ממקום שקט ונקי מרעשי רקע. כמו כן, טלפון קווי יבטיח צליל נקי ואיכותי יותר.
• משתתף שמתקשר מסביבה רועשת או שעושה שימוש בתעבורה בינלאומית/ סלולארית משובשת יוכל להשתיק את קו הטלפון שלו על-ידי הקשת צירוף המקשים * ו-5. כדי לחזור למצב "דיבור והאזנה" יש להקיש שנית את צירוף המקשים.

כניסה לשיחת הועידה באמצעות מרכזיה
• מומלץ להתחבר לשיחת הועידה באופן ישיר.
• חיבור משתתפים על ידי חיוג אל המשתתף והעברתו אל שיחת הועידה אינו מומלץ שכן חיבור זה עלול לפגום באיכות השמע בועידה
 
מספרי גיבוי
• במידה ואתם שולחים למשתתפים מספר 1800 לגישה חינם לועידה, דאגו לצייד אותם גם במספר גישה רגיל (03) למקרה של בעיות תעבורה בינלאומית ממספרים אלו.

רוצה להתנסות בשיחת ועידה?

לפרטים  לחץ כאן