עם ועידן link ליצירת קשר

    מאשר/ת לשלוח לי דיוור

    וידאו קונפרנס ארגוני Pexip

    חברת Pexip הנורבגית, המיוצגת בישראל ע"י ועידן מספקת פתרונות וידאו וCollaboration לפגישות פנים-אל-פנים בכל מקום ובכל סביבה טכנולוגית. 

    פתרונות הוידאו מיושמים כשרות בענן, כשרות בענן פרטי ובהתקנה מקומית On-Prem. 

    בנוסף הנה מהחברות הבודדות בעולם המאושרות ע"י Microsoft  ו Google לאספקת שירותי גישור מערכות וידאו מתקדמות (H.323/SIPלועידות Microsoft Teams ו Google Hangout Meet. 

    PEXIP – Video Communication as it should be 

    וידאו קונפרנס ארגוני Pexip

    וידאו קונפרנס הינו פתרון כלל ארגוני הכרחי לקיום תקשורת שוטפת, אפקטיבית ואיכותית מול לקוחות, שותפים, ספקים, משקיעים ועובדי החברה ברחבי הארץ והעולם או במשרד הביתי.
    ועידן מספקת ללקוחותיה שרותי וידאו של הוונדורים המובילים בעולם, באמצעות שירותי ענן, יישום בענן פרטי או כיישום On-Prem באתר הלקוח.
    השירותים מאפשרים לקיים פגישות עסקיות, ישיבות עבודה או הדרכות ווובינרים מרובי משתתפים באמצעות ועידת וידאו, מכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן.
    בזכות קלות השימוש, המחיר המשתלם, התמיכה הטכנית המקצועית והמענה על מכשולים טכנולוגיים מתאפשר אימוץ מהיר של הטכנולוגיה ככלי עבודה אפקטיבי
    ומשמעותי בארגון.
    את שירותי הוידאו השונים משלימים מגוון מוצרי קצה ומערכות וידאו מתקדמות לכל סביבת עבודה.

    השירות החדשני מסיר את חסמי הכניסה לעולם הוידאו הארגוני בזכות קלות השימוש, המחיר המשתלם ומענה על מכשולים טכנולוגיים. באמצעות חדר וידאו וירטואלי, ניתן להצטרף לשיחה מכל מכשיר או טכנולוגיה כמו מחשב אישי, טאבלט, סמארטפון, מערכת וידאו קונפרנס יעודית, יישום Skype4B וגם כמשתתף טלפוני. השירות חוסך את הצורך בהשקעות בתשתיות תקשורת, בציוד, בתחזוקה ובתמיכה ומאפשר לקיים ועידות ללא הגבלה, בתשלום חודשי קבוע ובאבטחה מקסימלית. השרות אידאלי לצוותים וארגונים המחפשים יישום וידאו מהיר, פשוט, סקלבילי ושאינו דורש תמיכה טכנית בשביל להתחיל לעבוד ושאינם מתפשרים על אבטחת השיחות.
    Video Meeting & Calling Service
    EndPoint Subscriptions
    Video on Prem & Private Cloud
    Microsoft Teams Introp Gateway
    Google Hangout Meet Introp Gateway

    שירות הוידאו בענן של Pexip מאפשר לקיים פגישה עסקית בוידאו מכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן.
    השירות החדשני מסיר את חסמי הכניסה לעולם הוידאו הארגוני בזכות קלות השימוש, המחיר המשתלם ומענה על מכשולים טכנולוגיים.
    באמצעות חדר וידאו וירטואלי, ניתן להצטרף לשיחה מכל מכשיר או טכנולוגיה כמו מחשב אישי, טאבלט, סמארטפון, מערכת וידאו קונפרנס יעודית, יישום Skype4B וגם כמשתתף טלפוני.
    השירות חוסך את הצורך בהשקעות בתשתיות תקשורת, בציוד, בתחזוקה ובתמיכה ומאפשר לקיים ועידות ללא הגבלה, בתשלום חודשי קבוע ובאבטחה מקסימלית.
    השרות אידאלי לצוותים וארגונים המחפשים יישום וידאו מהיר, פשוט, סקלבילי ושאינו דורש תמיכה טכנית בשביל להתחיל לעבוד ושאינם מתפשרים על אבטחת השיחות.

    אירוע וידאו מנוהל
    שירות הוידאו בענן של Pexip מאפשר לקיים פגישה עסקית בוידאו מכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן. השירות החדשני מסיר את חסמי הכניסה לעולם הוידאו הארגוני בזכות קלות השימוש, המחיר המשתלם ומענה על מכשולים טכנולוגיים. באמצעות חדר וידאו וירטואלי, ניתן להצטרף לשיחה מכל מכשיר או טכנולוגיה כמו מחשב אישי, טאבלט, סמארטפון, מערכת וידאו קונפרנס יעודית, יישום Skype4B וגם כמשתתף טלפוני. השירות חוסך את הצורך בהשקעות בתשתיות תקשורת, בציוד, בתחזוקה ובתמיכה ומאפשר לקיים ועידות ללא הגבלה, בתשלום חודשי קבוע ובאבטחה מקסימלית. השרות אידאלי לצוותים וארגונים המחפשים יישום וידאו מהיר, פשוט, סקלבילי ושאינו דורש תמיכה טכנית בשביל להתחיל לעבוד ושאינם מתפשרים על אבטחת השיחות.
    שרות EndPoint Subs. מאפשר למנהל המשאבים בארגון לשלוט מרחוק ובאופן מיטבי על מערכות הוידאו בארגון וכן מספק תועלות למשתמשי הקצה בחדרי הישיבות השירות מתאים למערכות וידאו H:323/SIP של היצרנים Cisco, Polycom, Yealink ואחרים

    רישום מערכת לשירות מאפשר:

    • הקצאת שם וכתובת ייחודיים
    • ספריית נמענים אוטומטית
    • יכולות Firewall traversal לשיחות מאחורי חומת האש הארגונית
    • מוניטור יחידות קצה על שימושים ותקינות 
    • QR Code ייחודי לצירוף בסריקה של המערכת לחדר הווירטואלי 

    יישום בהתקנה מקומית של פלטפורמת הוידאו בענן הפרטי Pexip Infinity, מספק פתרון לשרות וידאו קונפרנס פנים ארגוני מכל מכשיר או סביבת עבודה.
    לא משנה מהו גודל הארגון או מיקומו, יישום הפתרון מאפשר גמישות וסקלביליות בהתאמה מרבית לצוות הגלובלי שלכם.
    הפתרון מאפשר חיבוריות למערכות וידאו ולשירותי ועידה נוספים כגון Microsoft Teams, Google Meet, S4B ויוצר סביבת עבודה מתקדמת בוידאו קונפרנס.
    ניתן ליישם את Pexip Infinity בדאטה סנטר המאובטח שלכם, באחד משירותי הענן או בענן פרטי בדאטה סנטר של Pexip.

    סביבות ענן בהן ניתן ליישם את השרות: 

    Microsoft Azure 

    Amazon Web Service 

    Google Cloud Platform 

    Private or government cloud platforms 

    יישום Pexip Infinity אידאלי עבור תחומים כמו פיננסים, בריאות, בטחוני או ממשלתי אשר אינם יכולים לעשות שימוש בפתרונות בענן הציבורי. 

    יישום בהתקנה מקומית של פלטפורמת הוידאו בענן הפרטי Pexip Infinity, מספק פתרון לשרות וידאו קונפרנס פנים ארגוני מכל מכשיר או סביבת עבודה. לא משנה מהו גודל הארגון או מיקומו, יישום הפתרון מאפשר גמישות וסקלביליות בהתאמה מרבית לצוות הגלובלי שלכם. הפתרון מאפשר חיבוריות למערכות וידאו ולשירותי ועידה נוספים כגון Microsoft Teams, Google Meet, S4B ויוצר סביבת עבודה מתקדמת בוידאו קונפרנס. ניתן ליישם את Pexip Infinity בדאטה סנטר המאובטח שלכם, באחד משירותי הענן או בענן פרטי בדאטה סנטר של Pexip.

    חברו את מערכת הוידאו המקצועית שלכם לשיחה בשרות Microsoft Teams
    השרות מתאים לכל מערכת וידאו H:323/SIP (שאינן בחיבור USB כגון Polycom, Cisco ואחרים)
    זימון פשוט ואוטומטי באמצעות Outlook
    רישוי “Concurrent Calling” המאפשר חיוב לפי חיבור בפועל של מערכות וידאו ולא לפי מספר משתמשי מיקרוסופט.
    יכולות אבטחה למערכות הרשומות לשרות Pexip וכן חיבור מהיר של מערכת הוידאו לשיחה באמצעות QR Code (MeetingConnect)

    חברו את מערכת הוידאו המקצועית שלכם לשיחה בשרות Google Hangout Meet השרות מתאים לכל מערכת וידאו H:323/SIP (שאינן בחיבור USB כגון Polycom, Cisco ואחרים)
    זימון פשוט ואוטומטי באמצעות Google Calendar
    רישוי “Concurrent Calling” המאפשר חיוב לפי חיבור בפועל של מערכות וידאו ולא לפי מספר משתמשי G Suite
    יכולות אבטחה למערכות הרשומות לשרות Pexip וכן חיבור מהיר של מערכת הוידאו לשיחה באמצעות QR Code (MeetingConnect)

    חברו את מערכת הוידאו המקצועית שלכם לשיחה בשרות Google Hangout Meet השרות מתאים לכל מערכת וידאו H:323/SIP (שאינן בחיבור USB כגוןPolycom, Cisco ואחרים) זימון פשוט ואוטומטי באמצעות Google Calendar רישוי “Concurrent Calling” המאפשר חיוב לפי חיבור בפועל של מערכות וידאו ולא לפי מספר משתמשי G Suite יכולות אבטחה למערכות הרשומות לשרות Pexip וכן חיבור מהיר של מערכת הוידאו לשיחה באמצעות QR Code (MeetingConnect)

    מסמך מאפייני אבטחה לשירות PEXIP

    מאפייני אבטחה מתקדמים, יכולות אבטחה בשליטת הלקוח ועמידה בתקני אבטחה מחמירים 10 סיבות טובות לעבוד עם ועידות וידאו מבית Pexip

    לקבלת מסמך מעודכן שלחו מייל לכתובת: sales@veidan.co.il

    Pexip Security Whitepaper

    דילוג לתוכן