עם ועידן link ליצירת קשר

    מאשר/ת לשלוח לי דיוור

    ISE – סיפורו של מסך מתגלגל

    בלוג מרץ 2019

    מדי פברואר, עת צונחות הטמפרטורות באמסטרדם הקרה, אנחנו מ – ועידן עושים פעמינו לתערוכת הטכנולוגיה ISE (Integrated System Europe) אשר מתקיימת בגני התערוכה ההולנדיים. 

    התערוכה היא הגדולה בעולם לעולמות ה AV והמערכות המשולבות ואחד המקומות העיקריים שלנו להתעדכן בכל החידושים של היצרנים השונים בעולמות הקונפרנסינג, לרקום שיתופי פעולה ולהביא אליכם את הטכנולוגיות המתקדמות והרלוונטיות לארץ. אנחנו משקיעים זמן וחשיבה כדי לברור את המוץ מן התבן ולהתמקד במספר מועט של יצרנים מתוך האלפים שמציגים בתערוכה. בחרנו לשתף אתכם קצת איך זה נראה שם. 

    כמה מספרים ועובדות על התערוכה 

    זו השנה ה-16 שהיא מתקיימת באמסטרדם. 2020 תהיה אחרונה ואז עוברים דירה לברצלונה. 

    התערוכה נמשכת 4 ימים ומתקיימת בכל תחילת פברואר. משנה הבאה ייאלצו לדחות בשבוע בגלל התנגשות עם ראש השנה הסיני… 

    15 אולמות תצוגה המתפרשים על 56 דונם ועשרות ק"מ של שבילים. 

    1,300 מציגים עם נוכחות סינית ואירופאית מרשימה. 

    כ-81 אלף משתתפים/אורחים שמחפשים מידי פעם ספסל קטן למנוחה, אבל אין… 

    אווירת חדשנות 

    הטכנולוגיה מתקדמת במהירות ולא נחה לרגע, את זה בעיקר רואים בשלל אמצעי התצוגה שנמצאים כמעט בכל אחד מהאולמות בתערוכה. ברוב המקרים זה פחות רלוונטי עבורנו ועבור הלקוחות שלנו, אבל תמיד מרשים ונעים לעין. מסכי לד בגדלי ענק, מסכים קמורים ורזולוציות תצוגה וצבע כמעט דמיוניים. השנה טורפת את הקלפים חברת LG שהתצוגה שלה מושכת את הקהל הרב ביותר ובמרכזה מסך תצוגה "נגלל" הנסגר ונפתח כתריס גלילה חשמלי לתוך "ארגז תריס" קומפקטי. עובי דק שלא נראה כמותו וטכנולוגיה מרשימה. 

    אבל אחרי ששטפנו את העיניים בשלל אורות וצבעים, התרכזנו במרבית זמן ביקורנו בפגישות אצל היצרנים בעולמנו. אולם 11 Unified Communication. 

    יצרנים, הכרזות ומה שביניהם 

    CRESTRON כהרגלה עם הביתן הגדול בתערוכה, מציגה את מיטב הטכנולוגיה למיתוג, בקרה ותקשורת בחדרי הישיבות.  בתצוגה ניתן להתרשם ממכשיר ה Mercury כפתרון All In One  לשולחן חדר הישיבות לצד מוצרי ה Flex כפתרונות לתקשורת אחודה. 

    POLYCOM חושפת את Polycom Studio – מצלמת וידאו קונפרנס לראשונה מטעמם בחיבור USB למחשב. מפרט יכולות מרשים ל"צעצוע" החדש. התחרות עושה את שלה והמוצר הולך לתת פייט רציני למתחרים שנגסו במערכות הקצה המסורתיות. זוהי התצוגה הראשונה של פוליקום בעידן שאחרי המיזוג עם Plantronics עם המסר Better Together. 

    CISCO עושה שוב סדר ומשנה את המיתוג של מוצרי הוועידות וה- Collaboration שלה. היא זונחת את המותג Spark  שהשיקה רק לפני שנה באותה התערוכה ומתמקדת חזרה במותג Webex הוותיק שלה. 

    השירותים ממותגים Webex Meetings ו- Webex Teams והחומרה Webex Devices. 

    VIDEXIO שהתמזגה רק חודש קודם ל PEXIP מציגות יחד את סל הפתרונות המשותף שלהן הכולל מעתה Video On-Premise ושירותי וידאו קונפרנס בענן פרטי או בענן הציבורי. החברה מציגה גם את שירותי ה Gateway החדשים שלה ל Google Hangouts ול Microsoft Teams. את החברה הממוזגת מייצגת ומשווקת בארץ חברת ועידן, כלומר אנחנו J 

    LOGITECH מציגה לראשונה את Logitech TAP בקרת חדר במסך מגע ואת Meetup/Group Kit כשדרוג למצלמות הוועידות שלהם. 

    ATLONA מחדשת בפתרונות תצוגה אלחוטיים לחדרי הישיבות, בממתגים אוטומטיים ובפתרונות שליטה על קירות וידאו Over IP. 

    CTOUCH מציגה את סדרות מסכי המגע החכמים שלהם עם סדרת Nova הכוללת אנדרואיד מובנה ועם סדרת Sky. 

    בקיצור, לא משעמם לרגע. 3 ימים של למידה, התעדכנות טכנולוגית וזריעת זרעים לשיתופי פעולה עסקיים, באו לסיומם. עכשיו אנחנו מוכנים להיענות לאתגרים הבאים שתציבו בפנינו.  

    90 שניות שיכניסו אתכם לאווירה (וגם הצצה למסך LG המדובר) 

    Share

    כתבות אחרונות מהבלוג

    נאחל שתהא זאת שנה טובה שנה של בריאות איתנה שנה של צמיחה ושגשוג בעסקים שנה של תקשורת איכותית שנה של הגשמת חלומות שנה של בשורות טובות שנה של חדשנות ושיתופי פעולה פוריים
    חדשנות בעולמות הווידיאו קונפרנסינג ועידן משיקה מודל ייחודי בעולם הוידאו קונפרנס והמשכיות עסקית
    בחודש מרץ 2023 המכללה האקדמית גורדון ארגנה כנס בינלאומי בנושא מחוננים ושיטות פדגוגיות חדשות. הכנס ארך 3 ימים, הציגו בו עשרות מרצים מהארץ ומחו"ל, וכמו כן צפו בו מאות דוברי עברית, אנגלית ושפות אחרות שנרשמו מראש.
    דילוג לתוכן