עם ועידן link ליצירת קשר

    מאשר/ת לשלוח לי דיוור

    סיפורו של בוקר חדש

    בלוג פברואר 2016

    עכשיו כבר מותר לספר. אחרי תהליך אינטסיבי של כשנתיים, בוקר חדש זרח על ועידן עם עלייתו לאוויר של גשר האודיו החדש. 

    מה זה אומר, למה להחליף ואיך כל זה קרם עור וגידים והפך מחזון למציאות ? 

    גשר ועידות האודיו, אותה חומרה יעודית על בסיסה מספקת ועידן מזה שנים רבות את חדרי הועידה לשיחות קוליות, הוא "סוס עבודה" אימתני שלא נח ולו לשנייה במשך שנים רבות. אולם בניגוד ליין שהולך ומשתבח עם השנים, כאשר מדובר על טכנולוגיה, יציבה ככל שתהיה, קצב השינויים ושינויי הצרכים הביאו אותנו למסקנה כי כדי להמשיך ולהוביל את השוק בתחום שיחות הועידה הקוליות, עלינו ליזום את השדרוג ולעבור לדור הבא של חומרה ותוכנה ייחודיים אלו. 

    וכך לפני כשנתיים יצאנו להרפתקה של חיפוש אחר הגשר הבא. הלב הפועם הבא של ועידן. 

    תחילתו של התהליך הייתה במיפוי הצרכים הקיימים וכן בדרישות עתידיות אותן נרצה לספק ללקוחותינו על בסיס הגשר החדש. 

    אותו מיפוי ואיפיון צרכים נעשה לאורם של שני יעדים חשובים : 

    האחד, מעבר חלק של הפעילות והפונקציונליות הקיימת מהגשר הנוכחי אל הגשר החדש, ללא הפרעה לפעילות השוטפת. 

    השני, קפיצת מדרגה טכנולוגית שתאפשר לנו להרחיב את השירותים הבסיסיים ושירותי הערך המוסף בהתאם לצרכיהם של לקוחותינו. 

    ואכן, לאחר שהושלם תהליך האיפיון ומיפוי הצרכים, עברנו לשלב הבא של איתור ספקים רלוונטים מרחבי הגלובוס, אשר יוכלו לענות על דרישותינו ולספק לנו ובעקיפין ללקוחותינו את השירות המתקדם בתחומו. 

    וכך במשך חודשים קיבלנו הצעות, ניהלנו שיחות וידאו חוצות יבשות, בדקנו ממליצים ולבסוף התמקדנו בשלושה ונדורים/ספקים פוטנציאלים לאספקת המערכת. אירופאי, אמריקאי והודי. 

    נשמע כמו בדיחה ? זהו שלא. עם התקדמות המו"מ על התכולה והמחיר, סומן ספק מוביל ויצאנו אליו לביקור בשטח. על אף ההיכרות עם האנשים בעשרות שיחות וידאו, רצינו לראות את פסי הייצור גם בעיניים. להכיר את ה"כלה". 

    וכך, לפני כשנה נחתמה העסקה ויצאנו לדרך. ייצור, שילוח, התקנות, הדרכות, שינויי תהליכים פנימיים וכל מה שנדרש מפרוייקט משמעותי בסדר גודל שכזה. 

    שלב הטסטים, בדיקות העומס והסבת הפעילות הקיימת כללו ימים ארוכים ובעיקר לילות וסופי שבוע במסדרונות ועידן, שכן כל זה נעשה במקביל להתנהלות השוטפת של החברה. 

    שעת ה"שין" הגיעה. הכל היה מוכן, בדוק ועובד כמו שתכננו. 

    בשעת לילה מאוחרת ביצענו את ההחלפה. מערכת גשרים אשר שימשה אותנו למעלה מעשור, פרשה לגמלאות. מערכת גשרים צעירה, חדשה ומתקדמת נכנסה לעבודה. וכל זאת תוך ארבעים וחמש שניות של אי זמינות השירות ללקוחותינו. דור הולך ודור בא. 

    שתי אנקדוטות על נשמה של מכונות. 

    – בחודש האחרון לפעילות הגשר הוותיק, עברה דרכו תנועת דקות שיא של כל הזמנים מאז הקמת ועידן לפני 16 שנה. המכונה הוותיקה כאילו רצתה לאמר לנו משהו ולהוכיח שלמרות גילה היא עדיין יודעת את העבודה. 

    – אמנם בחדר התקשורת שוכנות להן כיום מכונות חדשות, משמיעות קול ומהבהבות, אבל כבודם של הגשרים הישנים, אלו שהיוו ייסוד ואבן בניין לבסיסה של ועידן, לא נעלם מעינינו. מקום של כבוד נבנה עבורם בלובי החברה, שם ינוחו לעד ויזכירו לנו את ההיסטוריה שבנתה את עתידנו. 

    בוקר חדש עלה על ועידן ! 

    Share

    כתבות אחרונות מהבלוג

    נאחל שתהא זאת שנה טובה שנה של בריאות איתנה שנה של צמיחה ושגשוג בעסקים שנה של תקשורת איכותית שנה של הגשמת חלומות שנה של בשורות טובות שנה של חדשנות ושיתופי פעולה פוריים
    חדשנות בעולמות הווידיאו קונפרנסינג ועידן משיקה מודל ייחודי בעולם הוידאו קונפרנס והמשכיות עסקית
    בחודש מרץ 2023 המכללה האקדמית גורדון ארגנה כנס בינלאומי בנושא מחוננים ושיטות פדגוגיות חדשות. הכנס ארך 3 ימים, הציגו בו עשרות מרצים מהארץ ומחו"ל, וכמו כן צפו בו מאות דוברי עברית, אנגלית ושפות אחרות שנרשמו מראש.
    דילוג לתוכן