English En

פברואר

פברואר 2014 - על קיימות, עולם ירוק ומה שביניהם

פעם קראו לזה "איכות הסביבה", היום קוראים לזה "קיימות".  בעצם אלו מושגים דומים ומדובר בתופעה הולכת ומתרחבת מכורח המציאות.
נראה כי כמעט בכל תחום כיום, המושג קיימות הופך לרלוונטי והמציאות החדשה שלנו מתמודדת עם  זיהום אוויר, זיהום קרקעות, זיהום הים והתחממות גלובלית. כתוצאה מכך כל אחד מאיתנו נדרש למאמץ ותשומת לב בחיי היום-יום שלו, הן בסביבת חיינו ועל הכדור כולו.
 
החינוך לקיימות מתחיל בגנים ובבתי הספר שבשנים האחרונות מחנכים לתרבות של מיחזור וניצול הפסולת, ממשיך במשקי הבית הפרטיים שממחזרים פסולת, מצמצמים את השימוש בחשמל ובפליטת מזהמים ועוברים לבנייה ירוקה ומתפרס גם במגזר העסקי, שמתאים את עצמו למציאות החדשה ואף במקרים רבים מורה את הדרך בעניין למשקי הבית ולציבור כולו.
 
אצלנו בועידן הנושא הירוק מתחיל בשירותים אותם אנו מספקים ללקוחותינו ונגמר בפחי המיון והמיחזור שמוצבים דרך קבע במטבחון.
 
אז מעבר לפעולות המיחזור בחברה (שנותנות לנו גם מימון לארוחת פיצות אחת לרבעון :-) ) מידי יום ביומו אנחנו מספקים ללקוחותינו פתרונות תקשורת חוסכי אנרגיה וזמן, התורמים באופן ישיר למאמץ השמירה על הסביבה ומחנכים לקיימות.
שירותי הקונפרנסינג השונים, החל משיחות ועידה קוליות ועד שיחות וידאו קונפרנס, הם למעשה פלטפורמות המאפשרות לקיים פגישות עסקיות "פנים אל פנים" מבלי להפגש פיזית ממש.
מהות השירותים והשימוש בהם תורמים לחסכון בדלק וזיהום כתוצאה מנסיעות וטיסות מיותרות ובכך מסייעים בשמירה על הסביבה ומונעים בזבוז של זמן יקר.
 
בלינק המצורף ניתן לראות הדמייה של תנועת המטוסים בעולם במשך 24 שעות. כל נקודה צהובה מייצגת תנועת מטוס בודד. כל חסכון בטיסה לטובת פגישה עסקית מצטרף למאמץ לצמצום זיהום הסביבה.
 
תרומה נוספת של שירותי הועידה בשמירה על הסביבה הוא אספקתם במודל של שירותי ענן.
שירותי ענן מיוחסים לשירותי מחשוב או שירותי תקשורת הניתנים באמצעות חומרה מרוחקת, אליה מתחברים דרך האינטרנט או באמצעות קו תקשורת יעודי.
המשתמשים בשירותי ענן אינם צריכים לרכוש ולנהל משאבי מערכות תקשורת ומחשוב, מנצלים יתרון לגודל, משתמשים לפי הצורך בארגון ובכך מהווים ניצול אופטימלי של משאבים.
לצריכת שירותי ענן תרומה משמעותית להקטנת צריכת החשמל וצריכת המשאבים ובכך להשפעה חיובית על הסביבה שלנו.
 
מדהים כי שירותי ענן שהנם נושא חם בצריכת שירותי מחשוב ותקשורת בעולם העסקי של השנים האחרונות, החלו כבר לפני כ-15 שנה כאשר ועידן החלה לספק ללקוחותיה שירותי שיחות ועידה קוליות במודל ענן. גשרי הועידות (חומרה) נמצאים בחדר השרתים שלנו, הלקוחות מתחברים לגשר באמצעות קווי תקשורת יעודיים וצורכים את השירות על פי הצורך.
כמובן ששירות V-Connect שלנו – שירות ועידות הוידאו בכל מקום ומכל מכשיר, מסופק אף הוא כשרות ענן באמצעות תשתיות וידאו מתקדמות שועידן רכשה, מתחזקת ומספקת את השירות לפי הצורך.
למידע מורחב לחץ כאן
 
 
למעשה, כשאתה צורך את שירותי ועידן, אתה תורם לסביבה ירוקה יותר לעצמך ולדורות הבאים אחריך.
 

אז תחשבו ירוק!