English En

קבוצת מדיניות החסימה

כשמצטרפים לועידה דרך ממשק האיטרנט ,זאת הדרך הפשוטה והמהירה להשתמש במוצר,אך לפעמים כשאנו נבצע את זה על מחשב חברה אתם יוכלים להיתקל בבעיות בגלל חסימות מסויימות בכל מחשב חברה.
 
אלו בעיות שנוצרות כחלק מההגדרות הנשלטות על ידי ADMINISTRATOR  , חלק מהבעיות כוללות הורדה והתקנת תוכנות וכניסה להגדרות מסויומות. זהו יכול לעכב או למנוע את השימוש ב MyVeidan  בדפדפן כי אתה צריך לאפשר לדפדפן להשתמש במצלמה ובמיקרופון שלך.
 
 
אם ברצונך להשתמש בתוסף שיתוף מסך , נצרך ממך להוריד אותו ולהוסיפו לדפדפן כגון CHROME למשל.
 
 
הפתרון הטוב ביותר למצב זה , הוא לפנות לhelp DESK  או לאיש טכני כדי לקבל סיוע בהתקנת התוסף .