Making Conferencing Simple
עם ועידן link ליצירת קשר

    מאשר/ת לשלוח לי דיוור

    מה חדש

    חדשות ועדכונים מעולם הקונפרנסינג, בלוג ומבצעים עדכניים
    מוזמנים להתעדכן בכל מה שחשוב לדעת לפני שיחת הועידה הבאה שלכם

    מה חדש

    חדשות ועדכונים מעולם הקונפרנסינג, בלוג ומבצעים עדכניים
    מוזמנים להתעדכן בכל מה שחשוב לדעת לפני שיחת הועידה הבאה שלכם

    נאחל שתהא זאת שנה טובה שנה של בריאות איתנה שנה של צמיחה ושגשוג בעסקים שנה של תקשורת איכותית שנה של הגשמת חלומות שנה של בשורות טובות שנה של חדשנות ושיתופי פעולה פוריים
    חדשנות בעולמות הווידיאו קונפרנסינג ועידן משיקה מודל ייחודי בעולם הוידאו קונפרנס והמשכיות עסקית
    בחודש מרץ 2023 המכללה האקדמית גורדון ארגנה כנס בינלאומי בנושא מחוננים ושיטות פדגוגיות חדשות. הכנס ארך 3 ימים, הציגו בו עשרות מרצים מהארץ ומחו"ל, וכמו כן צפו בו מאות דוברי עברית, אנגלית ושפות אחרות שנרשמו מראש.
    נאחל שתהא זאת שנה טובה שנה של בריאות איתנה שנה של צמיחה ושגשוג בעסקים שנה של תקשורת איכותית שנה של הגשמת חלומות שנה של בשורות טובות שנה של חדשנות ושיתופי פעולה פוריים
    זו לא עוד עמדת עבודה! זה קוקפיט שמארח אותי לכמה שעות ביום ואפשר וצריך לארגן אותו באופן כזה שאשיג יותר הצלחות!
    כמהלך משלים לריענון המותג שלנו, עלייתו לאוויר של אתר האינטרנט החדש והשקתם של מוצרים ושירותים חדשים, נצלנו את תקופת החגים למעבר לעיר הגדולה – תל אביב!
    בפרוס השנה החדשה נאחל: שנה של בריאות ואושר לך ולבני המשפחה, שנה של תקשורת טובה עם הסובבים מקרוב ומרחוק, שנה של צמיחה ושגשוג בעסקים, שנה של דאגה לסביבה ולכדור בו אנחנו חיים.
    גם בעידן שבו מרבית שיחות הוידאו וכל ועידה וירטואלית מתנהלות באמצעות פתרון ענן כזה או אחר, ישנם ארגונים אשר זקוקים לפתרונות On Premise.
    שיתוף הפעולה המסקרן בין Pexip ל Logitech מאפשר חווית שימוש אחידה בחדרי הישיבות, יכולות AI מתקדמות והתאמה לעולם העבודה ההיברידי. שיחת וידאו בין Scott Wharton, מנהל Video Collaboration בלוג'יטק לבין Tom-Erik Lia, CCO ובין מייסדי Pexip.
    העולם החדש כבר כאן. היברידיות, עבודה מהבית ווידאו קונפרנס אינם עוד מילים "גסות", אלא מציאות נוכחת של התנהלות עסקית ושל תקשורת פנים וחוץ ארגונית בעולם העסקים ובתחום הוועידות הווירטואליות שבו אנו נותני שירות מזה 22 שנה. ובתוך כל זה, גם אנחנו מתחדשים!
    "הזמן הכי טוב לשתול עץ, הוא לפני 20 שנה. הזמן הבא הכי טוב, הוא עכשיו" השנה היא 1999, המילניום נראה באופק, באג 2000 עדיין מאיים על העולם. אף אחד עוד לא שמע על יוטיוב, פייסבוק או ויקיפדיה. מדינות אירופה התנהלו כל אחת במטבע משלה ואת מנהרות הכרמל וכיפת ברזל עוד לא התחילו לתכנן… כן, גם נועה קירל טרם נולדה ? ובתוך כל זה, נולדה לה חברה חדשה, ועידן שמה. החברה שהביאה לעסקים בישראל את הבשורה של שיחות מרובות המשתתפים, או כפי שהן נקראות בפי כל: שיחות ועידה.
    מדי פברואר, עת צונחות הטמפרטורות באמסטרדם הקרה, אנחנו מ – ועידן עושים פעמינו לתערוכת הטכנולוגיה ISE (Integrated System Europe) אשר מתקיימת בגני התערוכה ההולנדיים. התערוכה היא הגדולה בעולם לעולמות ה AV והמערכות המשולבות ואחד המקומות העיקריים שלנו להתעדכן בכל החידושים של היצרנים השונים בעולמות הקונפרנסינג, לרקום שיתופי פעולה ולהביא אליכם את הטכנולוגיות המתקדמות והרלוונטיות לארץ. אנחנו משקיעים זמן וחשיבה כדי לברור את המוץ מן התבן ולהתמקד במספר מועט של יצרנים מתוך האלפים שמציגים בתערוכה. בחרנו לשתף אתכם קצת איך זה נראה שם.
    וידאו קונפרנס הוא "הלחם והחמאה" שלנו, אנו נושמים אותו יום ביומו מול לקוחותינו וגם נעזרים בו לשימוש עצמי בועידות בעיקר מול ספקים או לקוחות. סרטוני וידאו ותוכן וידאו זה כבר משהו אחר. העולם הולך לתוכן בוידאו, או בעצם כבר ממש כאן. וכך קיבלנו החלטה ויצאנו לדרך להעביר לכם קצת תוכן, בוידאו כמובן.
    מידי פעם אנחנו פוגשים אנשים חדשים. כאלו שאיננו מכירים אישית. זה יכול להיות באירועים חברתיים, מילואים, האבא מהגן וכמובן בסיטואציות עסקיות כמו כנסים ופגישות או כל מפגש אחר שמזמנים לנו החיים עצמם. איכשהו, כמעט תמיד מגיעים לשאלה, במה אתה עוסק…? ועידן… מה זה ועידן? מה אתם עושים?
    עכשיו כבר מותר לספר. אחרי תהליך אינטסיבי של כשנתיים, בוקר חדש זרח על ועידן עם עלייתו לאוויר של גשר האודיו החדש. מה זה אומר, למה להחליף ואיך כל זה קרם עור וגידים והפך מחזון למציאות ?
    בשנת 2012 נבחרה המילה "סלפי" (Selfie) ע"י המגזין "טיים" כאחת מעשר ה Buzzwords של השנה. בשנה שלאחר מכן נכנסה כבר המילה למילון אוקספורד הנחשב כמקיף ומהימן לשפה אנגלית ואף נבחרה ע"י עורכי המילון כ"מילת השנה".
    דילוג לתוכן