Making Conferencing Simple
עם ועידן link ליצירת קשר

    מאשר/ת לשלוח לי דיוור

    טלפורטיביטי – מוקד שירות באמצעות וידאו

    שרות לקוחות ותמיכה טכנית בווידאו הנם השלב הבא לחוויית שירות טובה, יעילה וזמינה יותר.
    פתרון מוקד הוידאו מבית Teleportivity המיוצג בישראל ע"י ועידן, הנו הפתרון האולטימטיבי למתן שירות באמצעות וידאו, בדיוק במקום, בדיוק בזמן המתאים ועם פשטות מקסימלית למשתמש.
    מוקד מרוחק שחוסך לך במשאבים אבל מספק ללקוח שירות ברמה שטרם הכיר. מפתיע ויעיל.

    נגן וידאו
    נגן וידאו
    נגן וידאו
    נגן וידאו

    טלפורטיביטי – מוקד שירות באמצעות וידאו

    שרות לקוחות ותמיכה טכנית בווידאו הנם השלב הבא לחוויית שירות טובה, יעילה וזמינה יותר.

    פתרון מוקד הוידאו מבית Teleportivity המיוצג בישראל ע"י ועידן, הנו הפתרון האולטימטיבי למתן שירות באמצעות וידאו, בדיוק במקום, בדיוק בזמן המתאים ועם פשטות מקסימלית למשתמש.

    מוקד מרוחק שחוסך לך במשאבים אבל מספק ללקוח שירות ברמה שטרם הכיר. מפתיע ויעיל.

     

    ישנן אין סוף אפשרויות ליישום מוקד הוידאו בארגונים השונים. עבור לקוחות פנימיים או עבור לקוחות החברה החיצוניים. פרטיים ועסקיים כאחד.
    בכל מקרה בו ישנו יתרון למתן שירות בשיחת וידאו או רצון לספק רמת שירות יעילה, מפתיעה וחדשנית, שרות טלפורטיביטי יענה על הצורך באופן מיידי.

    • דלפק קבלה וירטואלי בבית מלון
    • תמיכה טכנית במערכת הוידאו בחדרי הישיבות
    • עזרה מיידית להפעלת המחשוב ועזרי התצוגה בחדרי הרצאות
    • הדרכה מיידית לשימוש נכון במכשירי חדר הכושר
    • דלפק מנהל סטודנטים באוניברסיטה / מכללה
    • דלפק מודיעין ודלפק קבלה במרכזים רפואיים
    • דלפק קבלה לספקים ואורחים במגדלי משרדים
    • שרות לקוחות טכני לספקי תקשורת המיושמים בחצר הלקוח
    • תמיכה באזורי Self Service בעולם הבנקאות
    • ייעוץ בנקאי פרונטלי מרוחק
    • נציגי מכירות מרוחקים באולמות תצוגה
    • תמיכה טכנית בספקי מוצרי צריכה בבית הלקוח

    איך הלקוחות מגיעים למוקד הוידאו?

    סריקה פשוטה עם מצלמת הנייד של QR Code הניתן להצבה בכל מקום. (מודפס, על גבי שילוט דיגיטלי או באתר האינטרנט) או לחיצה על קישור באתר אינטרנט / שליחת קישור בכל אמצעי תקשורת, תוביל את הלקוח ישירות ליצירת שיחת וידאו.

    ללא חומרה | ללא התקנה | ללא הורדת אפליקציה

    • ניתן להוסיף IVR ויזואלי לבחירת המוקד הספציפי המבוקש
    • ניתן להוביל את הלקוח לממשק תכנים ממותג לטובת מענה ראשוני ובמידת הצורך מעבר לשיחת הוידאו.

    סריקה פשוטה עם מצלמת הנייד של QR Code הניתן להצבה בכל מקום. (מודפס, על גבי שילוט דיגיטלי או באתר האינטרנט) או לחיצה על קישור באתר אינטרנט / שליחת קישור בכל אמצעי תקשורת, תוביל את הלקוח ישירות ליצירת שיחת וידאו.

    ללא חומרה | ללא התקנה | ללא הורדת אפליקציה

    • ניתן להוסיף IVR ויזואלי לבחירת המוקד הספציפי המבוקש
    • ניתן להוביל את הלקוח לממשק תכנים ממותג לטובת מענה ראשוני ובמידת הצורך מעבר לשיחת הוידאו.

    מסכי מגע בכל גודל הממוקמים במקום בו נרצה לספק את השירות ללקוחות, יאפשרו לאחר לחיצה פשוטה יצירת שיחה מידית עם נציג השירות המרוחק.
    טאבלט בדלפק השירות, מסך מחשב בעל יכולות מגע או מסך תצוגה גדול התלוי בלובי יאפשרו מתן שירות מידי ללקוחות.
    ניתן ליישם את השירות גם באמצעות מסכים שאינם מסכי מגע באמצעות הפעלה קולית.
    תוכנת השירות המותקנת במסכים קיימת לסביבת Windows 10, Mac OS, Ipad IOS, Android.

    • ניתן להוסיף IVR ויזואלי לבחירת המוקד הספציפי המבוקש
    • נציג השירות מקבל חיווי על הימצאות לקוח מול מסך השירות ויכול לייזום בעצמו את השיחה מבלי התערבות של הלקוח.

     

    דילוג לתוכן